دکتر مسلمين رياست واحد يزد در جشن دانش و تلاش :

اين جشن به واسطه تقدير از زحمات کارکنان و فرزندان ممتاز علمي آنها است

یزدفردا:جشن بزرگ دانش و تلاش دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد شامگاه پنج شنبه 5 خرداد سال جاری با حضور مسئولین دانشگاه و بیش از هزار نفر از خانواده دانشگاهیان برگزار شد.

دکتر محمد حسین مسلمین ریاست واحد یزد در این مراسم ضمن گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره شهدا و امام راحل(ره) گفت : در سالهای گذشته با همکاری و همفکری شما عزیزان دانشگاه شاهد موفقیت های بسیار ارزشمندی شد و امتیاز واحد در طی 33 ماه گذشته از 1300 به 2500 رسید.

وی ادامه داد : در سال جاری با برنامه ریزی، واحد یزد که دارای درجه الف است را به واحد جامع تبدیل خواهیم کرد چرا که در طول چند سال گذشته در منطقه 4 و 7 واحد یزد سطح بالایی را داشته و توانسته در بین دانشگاههای آزاد اسلامی سرامد باشد.

نامبرده در ادامه گفت : سیاست واحد، جذب دانشجو در مقاطع ارشد و دکتری است که نیاز به تلاش همه جانبه شما دارد، در حال حاضر این واحد نمونه است، اما باید تلاش بیشتری به جهت ارتقاء واحد کنم که از جمله آن تلاشها تکریم ارباب رجوع می باشد.

وی افزود : این مراسم برای تقدیر و تشکر از شما همکاران و همچنین برای تشویق فرزندان ممتاز شما در رده های علمی مختلف است و امیدوارم که این فرزندان از مدیران برتر آینده کشور و استان باشند.

در ادامه مراسم محمد رضا رحیمی مدیر امور اداری دانشگاه به نمایندگی از طرف دکتر دهقان معاون اداری مالی از شرکت کنندگان تقدیر و خوشامد گفت.

همچنین در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حرزاده رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت : بسیار خوشحالم که در جمع خانواده دانشگاهیان هستم، چرا که بسیار باید به خانواده توجه کردو به قول مقام معظم رهبری در انتخاب کار و خانواده، شما خانواده را انتخاب کنید و این نشان دهنده جایگاه خانواده است.


وی اساس اجتماع را خانواده دانست و کارمند موفق را کارمندی دانست که بیشترین ارتباط را با خانواده دارد چرا که با سالم بودند خانواده جامعه هم سالم است.

وی افزود : این مراسم جمع خانواده و علم است و شاید در خیلی از کشورها به این مسائل توجه کمتری کنند ولی در مشرق زمین که مهد عواطف است به این مسائل توجه خاصی می شود. لازم به ذکر است در این مراسم فرزندان ممتاز علمی کارکنان دانشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا